Krijgt u in 2025 een Harrie in huis?
maandag 11 november
Woensdag 20 oktober 2021
Voor de zomervakantie hielden wij een tevredenheidsonderzoek onder al onze klanten. Via deze weg willen we allereerst iedereen bedanken voor het invullen van de vragenlijst. Dank voor uw tijd! Verder informeren wij u graag over de uitkomsten. De score op tevredenheid over uw contactpersoon is: 8,3. Over de dienstverlening is dat 7,8 en bereikbaarheid 7,9.
Al met al een score waar we zeker tevreden mee zijn. Maar er zijn ook verbeterpunten: u geeft aan dat onze kennis over de branche onvoldoende is. En we lezen dat het managen van verwachtingen over ons aanbod beter kan.
Wat betreft de kandidaat die bij u aan de slag gaat en onze afspraken daarover, deze voldoen niet altijd aan uw verwachtingen. Ook kregen we veel tips om onze dienstverlening te verbeteren. De rode draad hierin is dat we echt transparanter moeten zijn in onze dienstverlening. Wat WerkBedrijf u precies te bieden heeft in ons dienstenpakket. En u wilt graag meer aandacht voor aftersales/nazorg.
Allemaal hele bruikbare informatie voor ons waar we de komende tijd mee aan de slag gaan. Wilt u meer weten over de uitkomsten of wat we er verder mee doen, vraag het dan gerust aan uw contactpersoon bij WerkBedrijf.